♥Ms Y & Mr K ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥Our Lil' Princess ♥


♥Followers ♥

My Nuffy

Monday, August 1

Ramadhan 2011 1432H

As'salam Readers..

Yup hr ni hr pertama puasa 1 Ramadhan 1432H..
Pertama x juga berpuasa sebagai seorang isteri..
Perasaan??biasa sje..tetapi bersyukur krn bergelar seorang isteri.
Bersyukur kerana pagi td lps juga hajat utk bersahur bersama suami pd hr pertama puasa w/pn xdpt berbuka bersama:(
Knp biasa sje??sbb x dpt btl2 merasai tanggungjawab menjaga makan minum suami setiap hr di bulan Ramadhan ini..
Hanya berpeluang sewaktu hujung minggu shj..
Ape pn nikmat itu insyaALLAH masih juga dpt dirasai bukan??
Mengharapkan Ramadhan x ini penuh barakah buat kami ber3..
Ye ber3,bersama2 dgn cenonet di dlm perut ni..

Utk cenonet, mama harap kamu kuat utk berpuasa bersama2 mama.jgn nakal2 ok..
Utk suami, jgn lupa bangun sahur:)..weekend kte bersahur dan berbuka bersama ok..
Utk kamu2 semua, selamat menjalani ibadah berpuasa.semoga kamu semua mendapat barakah drp Allah S.W.T..doakn kami juga ye:)

8 comments:

  1. Dapat berbuka same tiap hujung minggu pun dah besar nikmatnye kan. Mummy jaga diri k. Moga mummy yumie kuat sepanjang menjalani ibadah puasa ni..

    ReplyDelete
  2. KP: Yup itulah,pape pn ttp bersyukur..thanks btw..hopefully dpt le puasa penuh thn ni..hehe

    ReplyDelete
  3. salam ramadhan 1432 H :)
    jaga diri

    ReplyDelete
  4. Ramadhan ke 2 aku bergelr isteri,
    tapi ramadhan pertama jadi mummy. HAHA. hari pertama dah burn ;p

    Selamat berpuasa beb. semoga baby kat dalam tu kuat & bertahan. usap2 dia n ckap selalu yg ko senang menunaikan ibadat puasa. insyallah dia paham :)

    ReplyDelete
  5. selamat berpuasa mummy...cenonet dlm perut tue pn jgn nakal2 tau..hehe

    :)

    ReplyDelete
  6. selamat berpuasa mummy...

    (^_^)v

    ReplyDelete
  7. Fariza: Thanks dear:)

    Kidz: haha mmg sah2 le ko 1st dh burn sbb dlm confinement..xpe aku ucap gud luck kt ko time ganti eh:)..hehe..so far baby behave lg.agkye die pn sng ikt mama die pose..huhu

    Norul: hehe baek..thanks:)

    ReplyDelete
  8. xpe la...sikit je lagi bersabar...

    :)

    ReplyDelete

♥ Your notes ♥